torsdag 11 juni 2015

Min hemliga last i bokhyllan...

...som härmed inte är hemlig längre. Hu! Pinsamt men sant, attraheras av dem, fattar inte att jag vågar avslöja att den här sortens böcker lockar mig och att de faktiskt upptar en hel del plats (lite undanskymt) i bokhyllan. Så vad handlar det då om för sorts böcker? Ett axplock:

Levande bilder från andevärlden, Lena Ranehag
Den otroliga sanningen, Gordon Smith
Ljusfolket, Benny Rosenqvist / Ingrid Carlqvist
Själslig healing, Sylvia Browne
Himlen på jorden, James Van Praagh
Andarna mitt i bland oss, James Van Praagh
Kyss dem inte förväl, Allison Dubois
Hoppets budskap från änglarna, Lorna Byrne
Berget: vägen till frihet, Terry Evans


Nu när hemligheten är avslöjad; följande ligger i läshögen, här på bokbloggen kommer framförledes säkert också omdömen om dessa:

En förnimmelse av det okända
Jörgen Gustafsson / Per Ola Thornell



Änglarnas medicin
Doreen Virtue

Jag såg en ängel: de bästa berättelserna ur Möten med änglar, Ljus från himlen, och mer än sextio nya
Inger Waern





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett särskilt tack till de som tar sig tid för att lämna en kommentar. :)