fredag 18 september 2015

En temahelg: Resor i tid och rymd

Resor i tid och rymd

Fiktiviteter arrangerar temahelg kommande lördag och söndag med ett intressant tema: "Resor i tid och rymd". Klart man önskade vara med på ett hörn där. Publiceringsschemat nedan avslöjar att Bokhyllan finns med på sluttampen, och eftersom det inte är helt omöjligt att en viss mättnadskänsla kring ämnet då infunnit sig, lovar jag att fatta mig kort. ;-)


Lördag:
09:45 Fiktiviteter
10:00 Kulturdelen
13:00 Fiktiviteter

Söndag:
10:00 Fiktiviteter
12:00 Fiktiviteter
15:00 Bokhyllan
16:00 Fiktiviteter

(Bloggnamnen är länkade)

Som synes startar Fiktiviteter helgens tema med ett introduktionsinlägg på lördag morgon och avslutar på söndagen med en sammanfattning som länkar till deltagarnas inlägg.

Har ännu inte haft tid för att planera mitt inlägg (så gissa publiceringstiden passade mig utmärkt!). Tid är ju något så märkligt... ibland går den så rasande fort. Några lösa idéer ligger dock och skramlar för att bli pusslade samman på något vis, men vad och hur kan jag ännu inte i förhand avslöja.

Står redo med en retropackad folkabuss (eller kanske en uppgraderad goldonder med spejsad warpmotorn à la Star Trek?) och ser verkligen fram emot att ta del av alla spännande resor i tid och rymd denna kommande helg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett särskilt tack till de som tar sig tid för att lämna en kommentar. :)