måndag 4 januari 2016

En trio stiliga boksaker

Lyrans Noblesser presenterar veckans tematrio:

"Berätta och visa gärna bilder på snygga boksaker!"


De enda boksaker jag behöver:

  1. Tygkasse i snygg fairtrade-modell med nött look att bära böcker i tur och retur biblioteket
  2. Tjusigt välanvänt bibliotekslånekort
  3. Kvitto för låneböckerna - funkar finfint även som chict och praktiskt bokmärke

(Okej, nu förstår jag såklart att det säkert var annat som åsyftades för denna tematrio, men vissa dagar är man allt lite som kjerringa mot strømmen)



11 kommentarer:

  1. Gillar dina svar! Har också ett antal tygkassar... Tycker för övrigt att det var ett ovanligt snyggt lånekort!

    SvaraRadera
  2. Bibblokort är en finfin grej. Jag tror jag har sju olika kort i min plånbok: ett för Stockholm, ett för Solna, två kort från Uppsala (ett mycket gammalt och ett nytt), ett för Uccle kommun i Bryssel, samt två universitetsbibliotekskort som antagligen inte gäller längre.

    SvaraRadera
  3. Jag behöver aldrig visa bibliotekskortet på biblioteket hemma, för de känner igen mig ;)

    SvaraRadera
  4. tygkassar är bra till mycket, liksom lånekortet

    SvaraRadera
  5. Gillar det chica bokmärket skarpt :-)!

    SvaraRadera
  6. Tygkassar är riktigt bra grejer. Men det finns ju så fina bokmärken ;)

    SvaraRadera
  7. Ja. Du har prickat in de tre boksakerna jag använder mest. Förutom glasögonen då.

    SvaraRadera

Ett särskilt tack till de som tar sig tid för att lämna en kommentar. :)