torsdag 29 december 2016

Månadens bästa bok i december


Mias bokhörna arrangerar Månadens bästa bok och där kan man hitta länkar till bokomdömen/recensioner för dessa bästa böcker som deltagarna valt för december månad.
Kolla in massor av fina boktips!


Mitt val för Månadens bästa bok i december:


av Peter Wohlleben
(Titel är länkad till mitt bokomdöme)


När: 9/12 - 16/12
Var: Bibliotekslån
Hur: Mitt betyg; 5/5
Läste den som: Inbunden
Genre: Naturvetenskap
Antal sidor: 234
Förlag: Norstedts
SAB: Ufaa

3 kommentarer:

  1. Ytterligare en bok jag inte känner till. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. Den här boken känner jag inte till. Tack för tips!

    SvaraRadera
  3. Inte heller jag kände till den boken. Tack för tips!

    SvaraRadera

Ett särskilt tack till de som tar sig tid för att lämna en kommentar. :)