torsdag 1 december 2016

Månadens bästa bok i november


Mias bokhörna arrangerar Månadens bästa bok och där kan man hitta länkar till bokomdömen/recensioner för dessa bästa böcker som deltagarna valt för november månad.
Kolla in massor av fina boktips!


Mitt val för Månadens bästa bok i november:


av Jon Krakauer
(Titel är länkad till mitt bokomdöme)


När: 8/11 - 13/11
Var: Ur egen bokhylla
Hur: Mitt betyg; 5/5
Läste den som: Inbunden
Genre: Biografier
Antal sidor: 353
Förlag: Bokförlaget Forum
SAB: Cksq-qa


3 kommentarer:

  1. En helt okänd titel för mig.

    SvaraRadera
  2. Jag har en annan bok av Krakauer i bokhyllan som jag inte läst ännu men den här låter verkligen som nåt jag skulle gilla. Tack för tips!

    SvaraRadera
  3. Han verkar skriva en del intressant, Krakauer.

    SvaraRadera

Ett särskilt tack till de som tar sig tid för att lämna en kommentar. :)