lördag 1 april 2017

Bästautmaningen - Lustläsning


Lyrans Noblesser presenterar veckans bästa-utmaning så här:

"En vår fylld av sjukdomar, oro och jobbstress gör att jag behöver avkoppling. Berätta därför om den bästa lustläsningsboken. Jag återkommer med mitt tips under helgen."

Lustläsning kan vara svårt att definiera. Har just nu inte alls lust att läsa feelgood, men om man har lust att läsa "må bra"- (eller åtminstone; "må lite bättre"-) böcker skulle nog denna kunna kvalificera sig till att vara en av kandidaterna:


Ensamma hjärtan och hemlösa hundar
av Lucy Dillon

Jo... är ju i vanliga fall allergisk mot romantiska berättelser, men den här gick hem hos mig ändå. Är ju hundnörd (och kattnörd, gubevars!), inte helt omöjligt att det kan vara orsaken. 😊

"Ensamma hjärtan och hemlösa hundar är en romantisk och varmt humoristisk berättelse om allt det man kan lära av människans bästa vän."

10 kommentarer:

  1. Dillon skriver verkligen mysiga böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror dom kan räknas till lustläsning. ;)

      Radera
  2. Dillons böcker är verkligen lustläsning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror böckerna kan passa de flesta.

      Radera
  3. Har läst ett par böcker av Dillon och de var verkligen mysiga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa gång feelgood-andan faller på blir det nog en Dillon till! :)

      Radera
  4. Har sett många Dillon-böcker men inte läst. Kanske dags?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst, det tycker jag. ;)

      Radera
  5. Feelgood är verkligen lustläsning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra, då har jag kanske inte helt missuppfattat saken! :D

      Radera

Ett särskilt tack till de som tar sig tid för att lämna en kommentar. :)