måndag 19 juni 2017

Tematrio - Sommarplaner

Inför sommaruppehåll presenterar Lyrans Noblesser en sista tematrio:

"Berätta om tre saker ni planerar att göra i sommar!"

Det här är en bokblogg som är sådär tråkigt opersonlig ibland, därför väljer jag att visa upp de tre böcker som med 100% sannolikhet kommer att bli lästa av mig i sommar (juni/juli). Naturligtvis påbörjade alla tre:



En "bubblare" måste ju förstås också få vara med så här avslutningsvis:


animated-garfield-image-0099
På återseende!


18 kommentarer:

  1. Läsning är en bra aktivitet på sommaren.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Visst, och ljus är det ju gott om så här sommartid. :)

      Radera
  3. har just avslutat Tjänarinnans berättelse både som bok och TV - serie och jag är alldeles skakad. otroligt bra, tycker jag. Se mig, Medusa har jag också läst och gillat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tog ett tag innan man kom in i den (Tjänarinnans berättelse), verkligen hemsk framtidsvision.

      Radera
  4. Atwood är genial! Så bra, så hemsk. Jag är lika skakad som Mrs Calloway av tv-serien. Men på ett bra sätt förstås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt speciell bok och TV-serien verkar ju av samma kaliber.

      Radera
  5. Atwoods bok vill jag också läsa, och se fimatiseringen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boken publicerades ju första gången redan -85. Verkar ha fått förnyad uppmärksamhet med filmen kanske?

      Radera
  6. Läsa är förstås en favorit för många av oss. Det ser ut som att din sommar kommer att bli mycket fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En bok är förstås bra att koppla av med oavsett tid på året. :)

      Radera
  7. Se mig, Medusa är jag nyfiken på. Kanske blir det att läsa eller lyssna under sommaren. ;)Atwoods bok är jag nyfiken på liksom Tv-serien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns mycket läsbart att vara nyfiken på! :D

      Radera
  8. Ser ut som trevlig läsning.

    SvaraRadera
  9. Läsa måste man ju göra! Atwood vill jag också läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Atwood verkar vara i ropet. ;)

      Radera

Ett särskilt tack till de som tar sig tid för att lämna en kommentar. :)